Friday, March 21

spe bag


Evo, druga je ze gor. Za to se je zagrebla Spela. Po telefonu! Dela se ze nova. Ja, ja, ta bo tudi rdeca. Zakaj? Zato, ker imam trenutno samo rdece malo mocnejse platno in ga zelim porabiti do konca. Red Hen koleksn, pac.

Je pa res, da je navada zelezna srajca. Od kar sem tudi sebi sesila nakupovalno torbo, sem jo vsakokrat, ko sem se odpravila v trgovino, pozabila doma. Sele v vrsti, na blagajni, kjer sem ponavadi tezila za papirnate (saj sem bila prepricana, da so dalec bolj ekoloske od plasticnih), sem se spomnila, da imam doma platneno. Ja, bo treba bolj mislit! Ze tako majhen korak, kot je spomniti se vzeti torbo v trgovino, je tezaven, kaj sele spremeniti svoj lifestyle okolju v prid. Vsaka stvar zahteva svoj trud, sploh pa sprememba miselnega vzorca.

3 comments:

Unknown said...

pejdi greva jo sprobat.

Fajfar said...

Jaja, piflarke smo jo že v živo vidl!
Aja važn da je nisi v trgovi pozabila...

bb said...

uuuu,
zdej pa vidm, kdo dobi nasledno!