Monday, March 10

depra stof


Zacetek marca je malce deprast. Nisem pri volji za nic in to stanje se kar vlece in vlece. Iz dneva v dan. Vreme samo priliva olje na ogenj. Pa Aisa s svojo nespecnostjo tudi.
No, danes mi je bilo pa dost! In sem rekla: "Neki je treba nardit. Neki k me bo razveselilo. Neki k do zdej se nisem!" No, in ker je moja kreativa ze nekaj casa bolj kot ne na stendbaju, sem se odlocla da bom nekaj ustvarila. Z lastnimi rokami, ne na kompjuterju. Uf...
Ze nekaj casa me mika sivanje. Da bi sesila kako torbo (zacetniki vedno sivajo najprej torbe, hehe), pa kako igraco itd. Pa sem sla v trgovino, da kupim material, en tak lep, da mi bo gust sivat. Katastrofa! Pa kaj je to. Pa kje so tisti lepi old skul vzorci...same neke roze, cvetovi, cvetlice in spet roze. Groza! Skoraj me je ze minila volja, ko sem si rekla: "Ja kaj pa cvilis, sama ga naredi, a ne!"
Saj res.
In sem se lotila. Batik. Malo voska, malo barve in v 10 minutah imas svoj stof. In se enega, in se enega, in se enega. No vsi mi niso najbolj uspeli, ampak za prvic je super. Tako neverjetno enostavno je. Se bolj enostavno kot speci kruh lenuh...

Jutri pa sivalni stroj!

p.s.
pa to ni res...kako vreme...se dobro, da imamo barve...

No comments: