Monday, December 10

I am the river

Pred kakim mesecem dni sem sedela v Reki na kavi. Pa pride gospodicna Nina in razlozi, da je na foto delavnici in da imajo nalogo, da mora posneti sest fotografij tocno opoldne. Teh sest fotografij naj bi bilo zaporedje enega dogodka. Pofotografirati jih mora v manj kot minuti.
Jaz sem ravno dojila Aiso in njej se je zdel to idealen motiv. No pa sem privolila...

In glej ga zlomka. Pred parimi dnevi pokukam na reski portal, razdelek kultura, in vidim naju z Aiso. Zakaj so izmed vseh fotografij zbrali ravno nju mi ni jasno, sem se pa skoraj polulala od smeha. Sploh zaradi naslova razstave.

cek it aut

3 comments:

Marta L. said...

Aaaaaaaaaaa :D Ja valjda, lepotke, ampak kje so fotke??? Link ne vrže tja...

bb said...

ohoho marty
eh verjetno link ne dela vec...
me pa lahko kmalu vidis v zivo!

Marta L. said...

Kdaj bo kaj novega na blogu?? :)